venres, 3 de abril de 2020

VENTÁS AZUIS!!

Ola amiguiños e amiguiñas:
Hoxe estou supercontento, que digo, superrequetefeliz!!!! Logo ides saber porque.
Moitísimas grazas polas fotos que me enviástedes coas vosas tarabelas azuis. Quedaron preciosas e que ben lucen nas fiestras e nos balcóns. Vóuvolas ensinar todas, pero antes quero amosarvos un vídeo que me emocionou moitísimo. Envioumo Paula de 4ºA. Nel pídelles aos seus veciños e veciñas que aplaudan, pero nesta ocasión o aplauso non é para os sanitarios aos que lles aplaudimos todos os días, nesta ocasión o aplauso é para Leo, un neno autista. Ollade!

IMPRESIONANTE!!!! Noraboa Paula, por esta fermosa iniciativa! 

Agora imos coas fotos!





























Outras, como Paula pintaron corazóns azuis nas ventás e decoráronas. Ollade!





Agora entendedes por que estou tan contento? Non teño palabras para expresar o orgulloso que estou de vós! Sodes incribéis!!!

Biquiños e unha fortísima aperta!





Ningún comentario:

Publicar un comentario