martes, 31 de marzo de 2020

VIDEOPOEMAS

Bos días amiguiños e amiguiñas:
Como estades? Eu vou levando bastante ben este confinamento grazas a vós, sobre todo a eses videopoemas tan fantásticos que me enviades. Paso todo o día ollándoos, así sinto que estou preto de vós.
Hoxe recibín outros dous chulísimos, de dous irmáns que están en 2ºB, son Lucas e Jan Hofkamp Recamán, que nos len dous fermosos poemas sentados nunha randeeira. Pero antes de ensinárvolos teño que pedirlle desculpas a Carlota, xa que onte publiquei tan só unha estrofa dunha fantástica poesía que inventou sobre a Lúa e o coronavirus. Déixovos o poema completo para que o escoitedes.


Xenial Carlota! Moitas grazas polos ánimos! Seguro que entre todos o venceremos!


                      
Jan recítanos un fermosísimo poema de Fermín Bouza-Brey titulado Nao senlleira. Encántame, Jan!




Lucas lenos un precioso poema de Federico García Lorca dedicado a cidade de Santiago de Compostela. Xenial, Lucas! Gústame moitísimo!

Moitísimas grazas rapaces e rapazas, estades facendo que esta situación sexa máis levadeira! Estou desexando vervos.
Biquiños e unha fortísima aperta.

Ningún comentario:

Publicar un comentario