xoves, 28 de maio de 2020

18 DE MAIO, DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS



Ola amiguiños e amiguiñas:
Espero que esteades moi ben. A semana pasada coa celebración das Letras Galegas esquecinme de comentarvos que o 18 de maio celébrese o Día Internacional dos museos. este ano o lema é:
     "Museos pola igualdade: Diversidade e inclusión"  

Vouvos amosar un vídeo no que aparecen algúns dos principais museos de mundo. Ollade!
Coñecedes algún destes museos? Que museos visitastes? Que vos parece se me contades ou me dicides que outros museos coñecedes, se visitastes algún...Podedes enviarme os vosos comentarios ao meu correo.
Eu no bibliocastelo teño moitos libros sobre arte moi interesantes. Cando veñades a verme non dubidedes en pedirmos. Aconséllovos un que me gusta moito. Ollade!

Este libro narra unha historia a partir dun famoso cadro de Van Eyck, que se titula "O matrimonio Arnolfini". Se vos apetece tamén podedes investigar algo sobre este famoso cadro ou facer, debuxar a vosa versión do mesmo.
Animádevos! Agardo con impaciencia os vosos traballiños.

Biquiños.

  

Ningún comentario:

Publicar un comentario