venres, 8 de maio de 2020

PAPIRUS CHEF

Ola amiguiños e amiguiñas:
Como o ides levando? Eu estou un pouco aburrido. Vós xa podedes saír un pouquiño. Hai un horario para poder pasear, pero cal é o horario dos polbos? Esquecéronse de nós!!
Pois como xa estou un pouco canso de tanto ler déuseme por cociñar. Hai uns anos fixemos un proxecto sobre cociña, mercamos unha morea de libros e eu aprendín un montón. Vouvos ensinar o que fixen onte: Brownie (é unha palabra inglesa), pasteliños de chocolate. Ollade!


 Necesítanse
* 3 ovos
*1 vaso de nata líquida
*1 vaso de azucre
*1 vaso de fariña
*1 vaso e 3/4 de cacao en po
* medio sobre de lévedo (eu bótolle dúas culleradiñas de bicarbonato)

Preparación:
É moi fácil. Ata un polbo coma min é capaz de facelo!
Hai que mesturalo todo. Primeiro o azucre e a nata. Logo engadimos os ovos, a fariña co lévedo e por último o cacao. Remexemos ben.


Despois de mesturar ben todo, botámolo nun recipente ao forno.


Cando estea cociñado, sacámolo do forno e cortámolo en cadradiños.



Eu ás veces corto os cadradiños a metade e rechéoos de marmelada de framboesa. Están riquísimos!!!

Anímovos  a que vos poñades mans á obra e que cociñedes algo. É moi divertido! Aproveitade a fin de semana para preparar suculentos pratos.
Se facedes algunha receita, sacádelle foto e enviádema para compartir con todos.
Que pasedes unha boa fin de semana. Ata o luns!!

Biquiños!




Ningún comentario:

Publicar un comentario