mércores, 11 de novembro de 2020

UNHA GRAN NOTICIA!

Benqueridxs amiguiñxs:

Hoxe teño que contarvos unha nova moi interesante. Paco Nogueiras vai sacar un novo libro-Cd titulado Extra. E... a que non sabedes quen é o seu ilustrador? Pois, nada máis nin nada menos que o meu amigo Marc Taeger, o que me pintou tan guapo na porta do Bibliocastelo!

Vouvos amosar algunhas das marabillosas imaxes que realizou para ilustrar este fantástico libro. Ollade!




Se queredes ver máis ilustracións e saber máis cousas premede na seguinte imaxe!


Este novo libro de Paco Nogueiras, ilustrado por Marc Taeger e publicado por Kalandraka estará dispoñible a finais deste mes de novembro. Estou desexando velo,  escoitalo e que forme parte da colección que teño no Bibliocastelo.
Parabéns, Marc! Un traballo fantástico!

Biquiños.

  




Ningún comentario:

Publicar un comentario