venres, 23 de abril de 2021

23 DE ABRIL, DÍA DO LIBRO

Ola amiguiñxs:

Hoxe estou moi contento por varios motivos. Un deles é porque é o Día do Libro, un dos días máis importantes do ano para min. Xa sabedes que me encanta ler e os libros son os meus mellores amigos, ademais de vós. O outro motivo é que me enviastes máis podcast. Sei que estivestes fedellando toda a semana no recanto da radio do Bibliocastelo. Estívenvos observando e vin o ben que traballastes. Enchestes de ledicia e balbordo o meu fogar! Había tempo que non sentía tan vivo o Bibliocastelo! 

Nesta ocasión foi o alumnado de terceiro o que estivo gravando podcast con recomendacións de libros. Anímovos a que as escoitedes, hai suxestións moi interesantes!

Tomarei nota e direille as miñas axudantes que merquen eses libros que nos recomendades. Encántame! Que ben  ledes os poemas!




Xenial! Que ben falades e que ben vos expresades! Seguide traballando así! Estou moi orgulloso de vós!
Biquiños


Ningún comentario:

Publicar un comentario