mércores, 22 de xuño de 2022

DESPEDIDA!

 Ola amiguiñxs!

Supoño que estades moi contentos. Por fin as vacacións de verán! Eu estou un pouco triste porque teño que despedirme dos meus axudantes. Fixeron un traballo incríbel, axudáronme un montón! Ollade que guapos e guapas están!





Noraboa polo voso traballo! Estou moi orgulloso de vós! Moitísimas grazas pola vosa axuda! Botareivos de menos!

O ultimo día de cole foi a festa de graduación. Houbo varios obradoiros: de cociña, sinatura de camisetas, de peiteado e maquillaxe...Logo un festival chulísimo co que deleitaron aos asistentes con diversas actuacións. A profe Anita fixo un precioso vídeo cos mellores momentos deste inesquecíbel día. Ollade! 


As mestras e mestres do CEIP a Pedra e máis eu desexámosvos un futuro de éxitos e bonanza no que cadaquén de vós atope o seu camiño cara un desenvolvemento pleno. E sobre todo, lembrade que vos queremos! Boa sorte!
Biquiños

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario