martes, 21 de abril de 2020

16 DE ABRIL DIA INTERNACIONAL CONTRA A ESCRAVITUDE INFANTIL

Ola amiguiños e amiguiñas:
Como o ides levando? Eu hoxe estou bastante animado porque me están chegando as vosas fotos e estou cheo de ledicia vendo como ledes no voso recanto favorito. Tamén me gustan moito os debuxos das portadas dos vosos libros preferidos. O vindeiro día 23 amosaréivolas todas.

    Hoxe quero falarvos dun tema que me enche de tristura: a escravitude e a explotación infantil. Hai moitos nenos e nenas no mundo que se ven obrigados a traballar e para denunciar esta inxusta situación estableceuse o día 13 de abril como Día Internacional contra a Escravitude Infantil. Escolleuse este día porque foi cando morreu IQBAL MASIH, un neno que sufriu e que denunciou esta situación.

                   Iqbal Masih. - ppt descargar
Un compañeiro voso, Manuel Fernández Cruz de 4ºA fixo un traballo precioso sobre este rapaz, Iqbal Masih e sobre a escravitude infantil. Ollade as imaxes!



Noraboa Manuel, un traballo FANTÁSTICO!!!

Para saber un pouquiño máis sobre este tema, déixovos un vídeo. Ollade!


Que vos pareceu? É moi inxusto que nenos e nenas teñan que traballar en vez de ir á escola. Temos que loitar entre todos e todas para que isto non aconteza.

Bueno, eu xa me despido. Mañá máis cousas, heivos de ensinar un debuxo chulísimo que me fixo Diego do conto Corre, corre, cabaciña.
Ata mañá. Moitos biquiños.

Ningún comentario:

Publicar un comentario