venres, 20 de marzo de 2020

UN DIVERTIDO CONTO

Ola amiguiños e amiguiñas:
Como o ides levando? Eu estou empezando a aburrirme un pouco. Boto de menos as vosas risas! Menos mal que estou cos meus amigos, os libros. Falando de libros... hoxe atopei un moi divertido que se titula "No me dejan hacer nada". Como me gustou tanto fíxenvos un vídeo. Ollade!



Que vos pareceu? Seguro que a vós tamén hai cousas que non vos deixan facer, non si? A min, unha morea delas. Non me deixan comer coa boca aberta e facer ruídos mentres como, non me deixan tirarlle dos tentáculos aos meus irmáns, non me deixan tomar o sol nas rochas, etc.
Se vos apetece podedes escribir ou debuxar nun folio algunhas cousas que os maiores, os vosos pais non vos deixan facer e logo confeccionamos no cole unha lista con todas as que apuntemos entre todos.
Espero que pasedes unha boa fin de semana! Ata o luns!
Biquiños e unha forte aperta.


Ningún comentario:

Publicar un comentario